Sidor

TORSDAGSTEMA | MOBILA BILDER

@tinasundling

För det ska fortsätta att ryka lite ur skorstenen på Fabriken så möts vi kring ett torsdagstema som någon kanske, om den personen var lite prestigefull och på aningens dåligt humör, skulle kunna etikettera som en "shortcut" eller kanske till och med aningens fantasilöst. Fast där säger jag nej. Nej med stora bokstäver. För just detta tema kan ju mer jag tänker på det bli precis hur fantasifullt som helst. Spontant och ovanligt och på många vis fruktansvärt ärligt. Och härligt. Vad tror ni?
 
 
 
Instagram | mobilkamera
 
 
Men vi håller oss till inredning och inspiration för slott och koja. Bilder som redan finns i din mobil och som kanske redan susar runt på Instagram eller nya finheter som du fångar under dagen, det spelar ingen roll. Naturligtvis måste du inte finnas på Instagram för att delta, bara du är medlem på Fabriken så är det ju fritt fram. Fritt fram! Häng på, inspirera och inspireras!
 
 
Förresten så jobbar jag fortfarande på att skapa en liten "ledningsgrupp" och är du nyfiken och sugen på att eventuellt bli en del och/eller liksom gästspela lite, så hör av dig :)
 
 
kram | tina
 
 
 


9 kommentarer:

  1. Spännande! Jag ar ju ingen "bra" mobil men kan ta bilder i alla fall. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. Jag är inte medlem. Men jag har varit med någon gång ändå. Hur gör jag för att bli medlmem,

    SvaraRadera
  3. Hej!Jag väntar fortfarande på svar från er om medlemsskapet...Jag har länkat och gjort enligt era önskemål och hoppas att ni verkligen fått mina inlägg med torsdagsteman...?Kan jag delta under väntan på svar fast jag ännu inte är medlem?
    Kram Ann!

    SvaraRadera
  4. Jag tycker att det är ett toppenbra tema. Precis som tjejerna ovan så väntar jag på svar angående medlemskap. Jag har varit envis som synden och skickat in bidrag i över ett år. Skulle gärna vilja ha ett rakt svar på om jag får vara med och leka eller om jag inte platsar. Ni kanske helt enkelt har fullt :D Jag anmäler samtidigt mitt intresse att hjälpa dig med att administrera Tina.
    Ha en fin torsdag. Nu ska jag botanisera bland mina mobilbilder och göra ett torsdagsinlägg. =D
    Kul att ni/du är igång igen.

    SvaraRadera
  5. Ser nu att det inte går att lägga in sin länk idag. Mvh Maria - JAG BLOMMAR

    SvaraRadera
  6. Gjorde ett inlägg sent igår men glömde visst länka in, var nog alldeles flr trött. Men gå in på min lilla blogg fialinsstil.blogspot.se

    SvaraRadera
  7. Åh nej, jag föll på målsnöret och valde sängen. Men jättekul tema och roligt att fabriken är live'n kickin igen ;) Jag kanske bidrar med ett "efterinlägg" senare. Kram till dig fina Tina. Och heja-heja hela härliga gänget av fabrikemedlemmar!

    SvaraRadera
  8. Äsch då, jag som höll koll ända fram till onsdags, men såg inget under etiketten torsdagstema... så missade jag för att jag inte kollade in igår.... ;) Nya tag nästa vecka ;)
    Kram /maria

    SvaraRadera