Sidor

SÖNDAGSBILD & FUNDERINGAR


 
Oj.
 
Ett tillfälligt driftstopp kunde visst bli nästan hur långt som helst. Så långt att någon enstaka fabrikant nästan hann bli  aningens lite irriterad. Men bara nästan, inte riktigt på riktigt irriterad. För det vore ju liksom lite konstigt. Livet snurrar ju på ändå, även om Fabriken inte producerar och publicerar. Det måste vi ju inse. De allra flesta av er är så fenomenalt omtänksamma, förstående och innerligt vänliga i era hälsningar, härligt peppande och humoristiska tankar och funderingar. Det är ju det som gör bloggandet så skönt märkvärdigt. Att det allra mest av allt är så fantastiskt mycket positivitet och välvilja som flödar...
 
Men ändå. Så här kan vi ju inte ha det. Naturligtvis måste jag ha hjälp. Fabriken kan inte styras med endast en liten människa, som i detta fall verkar vara en alldeles överkokt och lite tilltufsad sådan. Nej, vi måste nog vara fler i kontrollrummet. En slags liten ledningsgrupp som tillsammans hjälper och lotsar alla fina medarbetare i  Inspirationsfabriken. Jag har visserligen redan ett litet, men naggande gott gäng som likt kalvar i väntan på att släppas ut i hagen om våren finns redo att bidra. Men jag kan ändå inte låta bli att fundera över vilka fler av er som är sugna och fulla av idéer kring hur vi skulle kunna flytta fram positionerna i bloggvärlden med Fabriken. Hör av dig och berätta lite om dig själv och hur du skulle vilja bidra och eventuellt utveckla Fabriken tillsammans med mig.
 
 
Men först börjar vi med en söndagsbild. En riktigt efterlängtad söndagsbild.
 
 
kram | tina
 

10 kommentarer:

  1. Härligt att ha dig tillbaka Tina!!!!! Förstår att du kan behöva lite hjälp, hoppas verkligen inte du fått några bitska/arga grymtningar- för Fabriken är ju och ska vara en inspirationskälla där vi sprider bloggkärlek och inget annat. Alla kämpar vi på med våra liv och får ha lite förståelse, kan till och med vara bra med en paus ibland;) bamsekram /Johanna "Njutbara ting"

    SvaraRadera
  2. Hej! Har saknat både Fabriken och dig, men irriterad har man ju aldrig varit, bara lite ängslig för din skull såklart. Härligt att du är tillbaka, förhoppningsvis för att stanna, för det är ju så kul och du är så duktig på detta! Självklart förstår man att det är mycket för dig att ensam dra runt verksamheten, hoppas du hittar en fint gäng som kan hjälpa dig :) Själv har jag tyvärr tiden, och alldeles säkert inte talangen för jobbet heller ;)

    Nä nu är det dags att släppa "paddan" här och slå på datorn för söndagsbild!
    Stor kram och ha en fin söndag :)

    SvaraRadera
  3. Så trevligt att se att det händer saker på Fabriken men trist om det kommit några bitska (om ej elakt menade) kommentarer. Fabriken är en fantastisk mötesplats men om det blir lite mindre aktivitet här innebär det nog bara att vi möts på andra ställen i cyberrymden. ;) Blir finfint med fler medarbetare framöver! :) Kram och fin söndag!

    SvaraRadera
  4. Härligt att se detta inlägg Tina!
    Jag tycker att vi fortsätter vår mailkonversation :)

    SvaraRadera
  5. Största kramen till dig Tina.

    SvaraRadera
  6. Heja! Åhh vad jag har saknat dig och den lilla extra puffen man får varje vecka. Kan jag bidra med mer än mina inlägg gör jag det så klart.
    Ha de gott. Kram, Catarina

    SvaraRadera
  7. Kul att det rullar just nu! Stannar det igen förstår vi att det finns skäl till det - och mer behöver du inte känna dig tvungen att berätta.
    Kram <3
    Cecilia

    SvaraRadera
  8. Men det där lät ju lite intressant ...tror jag ska fundera lite ...för det är ju rysligt kul om vi kan fortsätta inspirera här....fast vet inte om jag har vad som krävs för att klara av det ....*skrattar...


    Varm kram till dig från Göteborg / Pernilla

    SvaraRadera
  9. Hoppsan, missade visst att Fabriken dragit igång igen! ;) :)
    Hoppas du får med dig ett gäng medarbetare som kan hjälpa dig. Fabriken är ett himla kul påhitt och man blir så peppad och taggad att göra tema-inläggen. För att inte tala om vilken inspiration man får av andras teman. Och så söndagsbilden då, som jag missade denna gång ;) , söndagsbilden som är det perfekta tillfället att slänga ut en bild, bara sådär liksom ;) =) Men jag förstår att det är tufft att driva detta "företag" ensam... så hoppas det löser sig för dig!
    Kram /Maria

    SvaraRadera