Sidor

SÖNDAGSBILDEN

 



Tack september...
 
...och tack alla ni pigga medlemmar som hjälper till att blåsa liv i Fabriken! För ni blir bara fler och fler som faktiskt bidrar! Men fortfarande finns det ett gäng som inte kickat i gång än. Dom längtar vi efter att få se mer av! Kanske i morgon eller på torsdag? Hoppas det.
 
Vi kliar oss i huvudet Anna och jag och funderar över varför det är så få som deltar i utlottningen av de galet fina boxarna från House Doctor. Jag hade mer än gärna velat delta (men det får jag inte) och hade definitivt inte haft svårt att välja ut vad jag skulle såväl köpa till mig själv som för att ge bort i present!  Jag skulle vilja ge mig själv lite Happy Light och jag skulle vilja ge bort en ultra snygg förvaring vardera till mina kids.
 
Sista söndagen i september bjuder säkerligen på vackra, roliga, snygga och allmänt härliga söndagsbilder runt om hos Fabriken-bloggarna. På måndag kommer några av alla fina bilder att visas här på Fabriken, och om ni INTE vill att er bild möjligtvis publiceras  här så skriv det i detta inlägget i så fall. Låter det ok?
 
 
 
 
 
 
kram | tina

-----------------------------------------------------------------------
  
 

3 kommentarer:

  1. Glömde visst att lägga in länken igår.. Ha en fin vecka så ses vi på torsdag!

    SvaraRadera
  2. Jag vill bara skriva heja om tävlingen! Tyckte att den var ett roligt led i att hålla Fabriken uppdaterad mer kontinuerligt och att få oss att känna att allt är i gång. Kanske det behövs lite invänjning för Fabrikanterna? Ge inte upp - ni gör ett så fint jobb!

    SvaraRadera
  3. Oj, jag la visst in min länk under fel torsdag igår.. :)
    http://seventeendoors.blogspot.se/2012/09/sunday-picture.html

    SvaraRadera